استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج

شهردار سنندج گفت: دو برابر آنچه را که در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان‌پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی انجام داده‌ایم، در سال‌ جاری عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در دیدار با امام جمعه سنندج اظهار کرد: سنندج شهر دارالعلم، دارالاحسان و دارالعرفان است و به لحاظ علما، عرفا، قاریان، حافظان قرآن، دراویش و صوفیان دل‌پاک که تمام وجود خود را نثار قرآن، عشق به رسول خدا کرده‌اند، در طول تاریخ بسیار غنی بوده است.

وی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎‌روزی به شهروندان و تلاش در راستای توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری سنندج بوده است و در این راستا هر آنچه را که در توان داشته‌ایم، در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.

شهردار سنندج ادامه داد: در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و سال جاری تلاش مضاعف خواهیم داشت.

رشیدی اضافه کرد: با وجود تمام تنگناهای اقتصادی و نبود درآمد پایدار در سال گذشته ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه سرانه فضای سبز و اجرای نهضت آسفالت و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توانستیم حقوق کارکنان را کامل به‌روز کنیم و در پایان سال نیز حقوق، عیدی، سنوات و پاداش کل نیروهای این نهاد خدمت‌رسان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری خوبی که طی تقریباً دو سال گذشته در حوزه مدیریت شهری در سنندج انجام شده است در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و دو برابر آنچه را که در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی انجام داده‌ایم، در این سال عملیاتی خواهیم کرد.

شهردار سنندج گفت: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.

کد خبر 739930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.