۹ حادثه و ۲۲ مصدوم  در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان با اعلام آماده‌باش اورژانس در گتوند گفت: در یک روز پرحادثه در شهرستان گتوند طی ۹ فقره تصادف ۲۲ نفر مصدوم شدند.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: ۲۲ نفر در ۹ حادثه تصادف در شهرستان گتوند طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند و بر همین اساس اورژانس گتوند در پی روز شلوغ حوادث جاده‌ای در این شهرستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.

وی افزود: در حادثه واژگونی موتورسیکلت در جاده چغامله به گتوند سه نفر مصدوم شدند و حادثه برخورد خودروی سمند با عابر پیاده در جاده پارک کوهستان یک نفر مصدوم به جا گذاشت.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: بر اثر تصادف موتورسیکلت با مینی‌بوس در صالح‌شهر گتوند یک نفر مصدوم شد و تصادف خودروی پراید با ماشین سنگین در جنت مکان گتوند هفت نفر مصدوم شدند.

شرهانی تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر تصادف دو خودروی پراید در جاده گتوند به جنت مکان گتوند، پنج نفر مصدوم به جا گذاشت و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی توضیح داد: مصدومان این حوادث توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند اعزام شدند، همچنین به دنبال تصادف خودروی پژو با رانا و دو حادثه واژگونی موتورسیکلت در پل قیصر امین‌پور و پارک گلستان گتوند سه نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان اضافه کرد: همچنین تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در جاده شهرک بنی‌نجار گتوند، دو نفر مصدوم به جا گذاشت، حادثه‌دیدگان این چند فقره تصادف توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند.

شرهانی تاکید کرد: مسافران برنامه‌ریزی دقیق در سفر داشته باشند و از رانندگی با سرعت بالا و با خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند.

کد خبر 739892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.