پیشرفت قابل‌توجه رومانی در هوشمندسازی شهرها

رومانی پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه شهر هوشمند داشته، تاجایی‌که معیارهایی را در این زمینه ایجاد کرده است که به رشد مستمر پروژه‌های تحول اختصاصی منتهی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تلاش‌های جمعی رومانی تعهد و توانایی این کشور را برای اتخاذ و اجرای فناوری‌های نوآورانه نشان می‌دهد که نه‌تنها کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد، بلکه محیط‌های شهری و روستایی را به موجودیت‌های مدرن و متصل تبدیل می‌کند. این ابتکارات تنها نمونه‌هایی از برتری در فناوری و پایداری نیستند، بلکه ستون‌های اساسی برای آینده‌ای امیدوارکننده‌تر برای همه شهروندان است.

رومانی پیشرفت قابل‌توجهی در تبدیل شهرها و روستاهای خود به مکان‌های هوشمند نمونه داشته و معیارهایی را در این زمینه ایجاد کرده است که بر وضعیت کشور به‌عنوان یک پیشروی واقعی نوآوری در توسعه شهرهای هوشمند تأکید می‌کند. این امر با رشد مستمر پروژه‌های تحول اختصاصی تأیید شده است.

مسابقه جوایز صنعتی شهر هوشمند

مسابقه جوایز صنعتی شهر هوشمند بخارست به نوآورانه‌ترین پروژه‌های شهر و روستای هوشمند اختصاص دارد که کیفیت زندگی شهروندان را بهبود می‌بخشد. انجمن رومانیایی شهر هوشمند در حال برگزاری هشتمین دوره این مسابقات است که ادعا می‌کند تنها رویداد در نوع خود در کشور و منطقه به‌شمار می‌رود.

پیشرفت قابل‌توجه رومانی در هوشمندسازی شهرها

این مراسم در چهارم آوریل ۲۰۲۴ در مرکز رویدادهای نورد بخارست برگزار می‌شود و خلاقانه‌ترین پروژه‌های شهر و روستای هوشمند را جشن می‌گیرد که به‌طور قابل‌توجهی به بهبود کیفیت زندگی شهروندان کمک می‌کند. پروژه‌ها توسط مؤسسات دولتی آغاز شده باشند یا شرکت‌های خصوصی، تعهد و توانایی رومانی را برای استفاده از فناوری‌های نوآورانه برای افزایش پایداری و کارایی شهری نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود این مسابقات در سال جاری بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده از جمله رهبران صنعت، تصمیم‌گیرندگان و نمایندگان شرکت‌های فناوری برتر را جذب کند. سخن‌رانان آن نیز وزیر انرژی، شهردار و رئیس هیئت داوران هستند که در مورد پتانسیل رومانی در حوزه شهر هوشمند، همراه با سایر نمایندگان برجسته بخش عمومی و خصوصی صحبت خواهند کرد.

این مسابقه که برای شهرداری‌ها، شهرها و شوراهای شهرستان در سراسر رومانی باز است، فرصتی منحصربه‌فرد برای به‌اشتراک‌گذاشتن بهترین شیوه‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه است که شهرها را به مراکزی هوشمند، پایدار و فراگیر تبدیل می‌کند. پروژه‌های ارسال‌شده توسط گروهی از کارشناسان شهر هوشمند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برندگان به‌واسطه تلاش‌های استثنایی خود در زمینه‌های توسعه شهر هوشمند به‌رسمیت شناخته می‌شوند.

شرکت در این رویداد رایگان است و ورودی‌ها در دسته‌های مختلف پذیرفته می‌شوند که جنبه‌های مختلف نوآوری شهر هوشمند از جمله پایداری، فناوری دیجیتال، جابه‌جایی شهری و موارد دیگر را منعکس می‌کنند.

پیشرفت قابل‌توجه رومانی در هوشمندسازی شهرها

کد خبر 739867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.