جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا شهرکی در بازدید از پویش «چشم به راهیم» در شهرستان رودبار اظهار کرد: در ۱۱ روز گذشته با رشد ۲.۱ درصدی خدمات‌رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، برای تمام مقاصد، بلیت‌ها به صورت پیش‌فروش و روزفروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های پلاک عمومی استفاده کرده‌اند و ۹۵ هزار راننده حرفه‌ای هم در قالب ۲۵۰۰ شرکت مسافربری جابه‌جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته‌اند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه‌ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل‌ونقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و تفاهم با تولیدکنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل‌ونقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوسرانی استان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
کد خبر 739863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.