اسکان بیش از  ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بررسی آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در اصفهان از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری نشان می‌دهد که ۷۸۲ هزار و ۷۷۲ مسافر نوروزی در این کلان‌شهر اسکان پیدا کرده‌اند.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بررسی آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در اصفهان از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری نشان می‌دهد که ۷۸۲ هزار و ۷۷۲ مسافر نوروزی در این کلان‌شهر اسکان پیدا کرده‌اند.

وی افزود: تا هفتم فروردین سال جاری ۳۱ هزار و ۶۹۰ خودرو همراه با ۱۲۶ هزار و ۷۶۰ مسافر به پارک کوهستانی صفه وارد شده‌اند، همچنین ۲۷۵ هزار و ۵۰۸ نفر از مراکز تفریحی وابسته به شهرداری بازدید کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری ۳۴۳ هزار و ۶۱۲ نفر از برنامه‌های فرهنگی این کلان‌شهر از جمله تور رمضان‌گرد، برنامه‌های همبازی، جزخوانی قرآن کریم و دیگر موارد استفاده کرده‌اند.

نصوحی گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین سال جاری ۳۲۶ هزار و ۴۳۸ مسافر در مدارس آموزش و پرورش، ۷۱ هزار و ۷۰۰ مسافر در هتل‌ها و ۵۲ هزار و ۶۸۵ مسافر در باغ فدک اسکان پیدا کرده‌اند.

کد خبر 739777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.