دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه به طور میانگین تا پنج درجه سلسیوس افت داشته باشد که انتظار می‌رود دمای سطح خاک در نیمه شمالی استان به زیر صفر درجه و در نیمه‌جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: طی امروز و فردا سرعت وزش باد در سطح استان گاهی اوقات شدید است اما وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا تا فردا شب شرایط برای وقوع بارش‌های پراکنده و رگباری وجود دارد اما طی روزهای جمعه و شنبه هوا نسبتاً پایدار است و به‌جز پوشش ابر پدیده قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه به طور میانگین تا پنج درجه سلسیوس افت داشته باشد که انتظار می‌رود دمای سطح خاک در نیمه شمالی استان به زیر صفر درجه و در نیمه‌جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

پناهی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کاهش دمای هوای استان، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان کاهش دما در استان کردستان برای صبح روز جمعه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 739726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.