۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: متأسفانه حدود ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد که اغلب ناشی از خواب آلودگی، حواس پرتی و عدم توجه به جلو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزاد دادخواه در حاشیه اجرای پویش «چشم به راهیم» در محور اصفهان-شیراز اظهار کرد: تمام کارکنان راهداری برای کاهش حوادث رانندگی و خدمت رسانی به مردم در استان اصفهان در حال تلاش هستند و از مردم می‌خواهیم در حین سفر نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت خطیری بر عهده راننده در جهت حفظ جان سرنشینان وجود دارد، افزود: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور چهره‌های سرشناس افزایش آگاهی و حذف رفتارهای پرخطر ترافیکی است.

دادخواه با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن ۱۲ هزار کیلومتر راه و در کشور هرساله میزبان بسیاری از مردم خوب ایران است اما متأسفانه حدود ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد که اغلب ناشی از خواب آلودگی، حواس پرتی و عدم توجه به جلو است.

به گزارش ایمنا، پویش «چشم به راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۷ عصر برگزار می‌شود و در جریان برگزاری این پویش، جواد خیابانی مجری سرشناس کشور به عنوان سفیر راهداری از مردم درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات، برای کاهش تصادفات رانندگی در کشور گام بردارند.

۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد


کد خبر 739722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.