آغاز عملیات اجرایی «باغ مشاهیر» از اردیبهشت ۱۴۰۳/ اجرای ۶۰۰ پروژه در شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: باغ مشاهیر در زمینی به مساحت حدود ۲۴ هکتار واقع در محدوده شهرداری منطقه ۵ اجرا خواهد شد و تلاش می‌کنیم عملیات اجرایی آن از ابتدای اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

اصغر کشاورزراد در حاشیه بازدید از باغ فدک و قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری اصفهان در بودجه ۱۴۰۳ پروژه‌های شاخص خوبی در نظر گرفته است که ابتدا باید پروژه‌های نیمه‌کاره سال‌های گذشته به‌ویژه ۱۴۰۲ به پایان برسد.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد و حجم پروژه‌ها در شهر اصفهان بی‌نظیر بوده و در کل ادوار شهرداری این حجم از پروژه وجود نداشته است، افزود: این پروژه‌ها آغاز شده است و پیمانکاران مشغول به‌کار هستند؛ تلاش می‌کنیم بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام سال گذشته را سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تعداد پروژه‌های سال جاری حدود ۶۰۰ پروژه است، تصریح کرد: حدود ۱۵ درصد آن‌ها پروژه‌های شاخص و اثرگذار است که اثرگذاری آن خارج از محله است.

کشاورزراد با بیان اینکه حدود ۷۰ پروژه شاخص در نظر داریم که از همین روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ جلسات مربوط به آن با حضور شهردار برگزار شده است تا با سرعت بیشتر طراحی و انتخاب پیمانکار این پروژه‌ها انجام شود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در نیمه نخست سال جاری عملیات اجرایی پروژه‌ها را آغاز کنیم و تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه بودجه خوبی برای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر اصفهان برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است، گفت: برای پروژه‌های خالص عمرانی که ۶۰۰ پروژه است، حدود ۵,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که جدا از اعتبارات مترو است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌هایی که دغدغه شهردار است، آغاز عملیات اجرایی پروژه باغ مشاهیر است، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۲۴ هکتار واقع در محدوده شهرداری منطقه ۵ اجرا خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا عملیات اجرایی از ابتدای اردیبهشت آغاز شود.

وی ادامه داد: باغ مشاهیر یک پروژه زیرساختی است که می‌تواند همچون باغ فدک در آینده به شهروندان و مسافران خدمات ارائه دهد، همچنین سطح سرانه فضای سبز را افزایش دهد.

کد خبر 739711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.