توزیع  ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی دو ماه اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج،قند، شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله چاله، چهارشنبه _ هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، طی اسفند و فروردین و در چند مرحله بیش از دو هزار و ۶۰۰ تن اقلام اساسی شامل برنج، قند و شکر و گوشت منجمد در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان افزود: در دو ماهه اخیر بیش از ۴۵۰ تن برنج هندی تنظیم بازار ،۸۳ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۰۰۰ تن شکر مختص به صنایع ،۴۱۷ تن قند و شکر بسته بندی خانوار ،۲۵۰ تن شکر مختص قنادان کرمانشاه ،۲۵۰ تن شکر مختص به نام برنجی‌پزان و ۱۵۰ تن شکر اصناف و قنادان ویژه شهرستان‌های استان در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشندگان معتمد سازمان در سراسر استان توزیع اقلام اساسی صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان ضمن اشاره به تداوم توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی افزود: در ایام پایانی سال توزیع اقلام ذکر شده سهم به‌سزایی در کنترل قیمت‌ها و آرامش بازار به همراه داشت.

کد خبر 739706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.