برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان در راستا کمک به مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بهزیستی کشور، سیدجواد حسینی اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تأمین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تأمین سمعک کودکان کم‌شنوا و تجهیزات توان‌بخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی افزود: امید است هم‌وطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۲۳* و سامانه مشارکت سازمان به نشانی mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ در این پویش مشارکت کنند. شماره کارت ۱۶ رقمی سازمان ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ برای مشارکت در این پویش در نظر گرفته شده است.

کد خبر 739687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.