فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فعال کردن کارگاه‌های راکد باید مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار نوروزی مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار، سازمان موفقی است و این مهم نشئت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: در مراجعاتی که از سوی مردم با دفتر ما صورت می‌گیرد، شاهد نگاه مثبت مردمی نسبت به مجموعه جهاد کشاورزی استان هستیم و این سازمان جزو سازمان‌های موفق استان بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آرامش بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم، چرا که سال مهمی پیش رو داریم.

پورذهبی ادامه داد: سال ۱۴۰۳ سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به‌شمار می‌آید و سال بعد از آن انتخابات ریاست‌جمهوری را پیش رو داریم، بنابراین از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها مشکلاتی دارند و کشور ما نیز به‌طور قطع در بعضی حوزه‌ها مشکل دارد، اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امیدواریم سال خوبی در پیش داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست پیدا کند.

کد خبر 739622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.