افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد

شهردار همدان در دیدار نوروزی با دادستان همدان گفت: ارتباط خوبی بین شهرداری و دادستانی وجود دارد و مدیریت شهری هم به فراخور وظایف گسترده‌ای که دارد با پرونده‌های قضایی و حقوقی درگیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سیدمسعود حسینی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی توفیق برای عباس نجفی در سمت دادستانی همدان اظهار کرد: زحمات و خدمات مدیران قبلی در دادستانی قابل تقدیر است و آن‌ها در ارتباط با شهرداری همدان، رویکرد ارشادی و پیشگیری داشتند و امیدواریم با مدیریت جدید ارتباط این دو مجموعه گسترده‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت عدالت و قوانین در برخورد با متخلفان و رسیدگی به پرونده‌ها از مهم‌ترین وظایف دادستانی است، افزود: شیوه برخورد دستگاه قضائی با مدیران بسیار مهم است و انتظار داریم نوع برخورد با مدیران به‌گونه‌ای باشد که روحیه شجاعت و ریسک‌پذیری از مدیران گرفته نشود.

شهردار همدان با بیان اینکه رعایت ضوابط قانونی در اولویت شهرداری همدان قرار دارد، ادامه داد: نظارت درونی در اولویت مدیریت شهری است و دستگاه قضائی را به عنوان یاریگر، در کنار خودمان می‌بینیم تا مباحث نظارتی همچون سنوات گذشته تقویت شود.

حسینی اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند و رویکرد فسادستیزی در راستای حفظ سرمایه‌های اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم در اولویت قرار دارد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدماتی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این دوره مدیریت شهری کاهش مراجعات حضوری مردم به شهرداری بود و اقدامات خوبی در حوزه الکترونیکی شدن فرایندها از جمله استعلامات غیرحضوری و کوتاه شدن صدور پروانه ساختمانی انجام شده است.

کد خبر 739544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.