اقامت مسافران نوروزی در استان اردبیل از مرز ۱۲۵ هزار نفر گذشت

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با آغاز ایام نورزی بیش از ۱۲۵ هزار نفر تا کنون در مراکز اقامتی استان اردبیل اقامت داشته و نیمی از ظرفیت هتل ها اشغال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب ظهر امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع ایام عید نوروز سفر بیش از یک میلیون نفر مسافر نورزی به استان اردبیل ثبت شده و شهرستان سرعین نیز در جذب این گردشگران تاکنون پیشتاز بوده است.

وی از آمادگی کامل ستاد خدمات سفر استان اردبیل خبرداد و افزود: انتظار می‌رود در نیمه دوم سفرهای نوروزی با عنایت به حاکمیت آب و هوای جوی مناسب استان تعداد مسافران روند صعودی داشته باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: مردم در انتخاب تورهای طبیعت گردی نهایت توجه را داشته باشند و در دام تورهای غیر مجاز گرفتار نشوند.

وی از رصد و شناسایی تبلیغات تورهای غیر مجاز در فضای مجازی خبرداد و اظهار داشت: در این راستا با همکاری پلیس فتای استان اردبیل اقدامات پیشگیرانه در حال انجام بوده و مردم نیز قبل از هرگونه اقدامی جهت انتخاب تور از این افراد مجوز صادره از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری درخواست کرده و می‌توانند استعلا مگیری کنند.

کد خبر 739435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.