بی‌احتیاطی جان چوپان و ۱۰۰ گوسفند را در تیران و کرون گرفت+ فیلم

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: بی‌احتیاطی و توجه نکردن به ایمنی موجب شد یک چوپان به همراه ۱۰۰ رأس گوسفند در این شهرستان خفه شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ذبیح‌الله ابراهیمی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در بازدید از ابعاد حادثه خفگی بیش از ۱۰۰ رأس گوسفند اظهار کرد: حدود ۱۲۰ رأس گوسفند همراه با چوپان و صاحب این حیوانات در کابین عقب یک تریلر خفه شدند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این گوسفندها در کابین عقب باری یک تریلر از خوزستان بار زده شده و به سمت اصفهان در حرکت بود که به دلیل گاز شدید و نبود اکسیژن دچار خفگی شدند و بیش از ۱۰۰ رأس این حیوانات تلف و تعداد اندک باقی مانده گوسفندان نیز ذبح شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: یک چوپان نیز در بین گوسفند در محل کابین باربری حضور داشت که این فرد نیز به دلیل نبود اکسیژن و گاز شدید دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

ابراهیمی اضافه کرد: راننده تریلر در محدوده شهر عسگران برای بررسی وضعیت جان چوپان و گوسفندان از کابین بازدید کرده بود که شاهد صحنه خفگی می‌شود و موضوع را به اورژانس اطلاع می‌دهد، اما تلاش‌های تیم پزشکی کارگشا نبوده و فرد جان خود را از دست داده بوده است.

وی نبود روزنه برای انتقال اکسیژن در کابین تریلی را عامل اصلی این حادثه بیان کرد و اذعان داشت: کابین مسقف و فلزی بوده و روزنه‌ای برای انتقال هوا نداشته است که منجر به وقوع این حادثه شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون خسارت چنین بی‌احتیاطی را غیرقابل جبران دانست و گفت: علاوه بر خسارت مالی بیش از یک میلیارد تومانی، چوپان نیز جان خود را در این حادثه از دست داد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بی‌توجهی نسبت به قوانین ایمنی حمل بار منجر به وقوع چنین حوادثی می‌شود که خسارت‌های زیادی را به همراه دارد.

وی یادآور شد: جسد فرد چوپان تحویل خانواده اوخواهد شد و لاشه گوسفندان نیز دفن شد.

کد خبر 739381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.