رعایت قوانین رانندگی سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است

استاندار کرمانشاه با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان و بررسی آخرین وضعیت ترددها گفت: مسافران نوروزی سال‌ جاری قوانین رانندگی را بهتر رعایت کردند و این موضوع سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان، آخرین وضعیت تردد مسافران نوروزی، آمار تصادفات، تخلفات و مشکلات جاده‌ای را بررسی کرد.

در این بازدید که سیدشهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هم حضور داشت، صحرایی در جریان جدیدترین آمار ترددهای نوروزی، جزئیات ورود و خروج و مقاصد مسافران، درخواست‌های مردمی و طرح نوروزی راهداری و انواع تخلفات رانندگی قرار گرفت و با حضور در بخش‌های مختلف اداره کل راهداری، به همکاران این مرکز خدا قوت و تبریک سال جدید گفت.

استاندار کرمانشاه همچنین در جمع خبرنگاران گفت: ساماندهی و تسهیل عبورومرور در استان نیاز به تلاش و مراقبت‌های ویژه‌ای دارد و در اداره کل راهداری استان به‌خوبی در حال اجراست.

وی وضعیت تردد مسافران در استان از ابتدای تعطیلات تاکنون را خوب ارزیابی کرد و گفت: آمار تلفات جاده‌ای در این مدت کاهشی بوده است که جای تشکر از همه دست‌اندرکاران از جمله راهداری، پلیس راه، هلال‌احمر و اورژانس به‌ویژه همه رانندگان و مردم شریف را دارد که سال جاری مقررات رانندگی را بهتر رعایت کرده‌اند.

کد خبر 739336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.