اقدام مطلوب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پاسخگویی به میهمانان نوروزی

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: اقدام مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پیگیری مطالبات مردمی و پاسخگویی به میهمانان نوروزی مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمد فرخ‌زاده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به کار ارزشمندی که در این مرکز به‌واسطه مدیریت تماس‌ها و پیگیری مطالبات مردمی انجام می‌شود، افزود: این خدمت هم‌زمان با پاسخگویی به میهمانان نوروزی مضاعف شده است.

معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه که شهرداری شیراز طی سال‌های اخیر در نظم‌بخشی و ارائه خدمات مطلوب به زائران و گردشگران نوروزی فعالیت‌های مثمری انجام داده است، تصریح کرد: رونمایی اخیر پوسته جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ از نقاط قوت در راستای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی است.

فرخ‌زاده با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با اشاره به ارائه گزارش رضا جاویدی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: این موضوع در راستای افزایش و ارائه خدمات مطلوب تأثیر بسزایی دارد.

معاون استاندار فارس بر تقویت مرکز ارتباطات مردمی با آموزش، تربیت نیروی انسانی، یکسان و یکپارچه‌سازی خدمات تأکید کرد.

کد خبر 739303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.