تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: طی روزهای گذشته در ایستگاه‌های ستاد نوروزی ۱۴۰۳ شاهد امانت‌داری تاکسیرانان نصف جهان بودیم که چند مورد از وسایل جامانده همچون گوشی آیفون، کیف پول، مدارک و ایرپاد را تحویل مسافران نوروزی دادند.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکسی از قدیم‌الایام مورد اعتماد مردم بوده است و با گذشت زمان و ایجاد سازمان‌های تاکسیرانی و افزایش نظارت‌ها و نظام‌مند شدن تاکسی‌ها این اعتماد بیشتر شده است.

وی افزود: شهروندان تاکسیرانان را امین شهر می‌دانند و این اعتماد مردمی ریشه در عملکرد رانندگان تاکسی و تجربه خوبی که مردم از سفرهای درون‌شهری با تاکسی داشته‌اند، دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازگرداندن وسایل جامانده در تاکسی به صاحبان آن‌ها مصداق امانت‌داری است و تاکسیرانان اصفهان این عمل خداپسندانه را به‌خوبی انجام می‌دهند که بعضی اوقات شاهد صرف زمان زیادی برای رساندن وسایل شهروندان یا تحویل آن‌ها به سازمان هستیم.

پرورش خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته در ایستگاه‌های ستاد نوروزی ۱۴۰۳ شاهد امانت‌داری تاکسیرانان نصف‌جهان بودیم که چند مورد از وسایل جامانده همچون گوشی آیفون، کیف پول، مدارک و ایرپاد را تحویل مسافران نوروزی دادند و سازمان تاکسیرانی نیز به پاس امانت‌داری این افراد و طبق روال گذشته از آن‌ها تقدیر به‌عمل خواهد آورد.

کد خبر 739274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    خوب تعمیر موتور تشویقشان کنید