استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه استفاده مسافران از وسایل گرمایشی در چادر خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد، گفت: به مسافران توصیه می‌کنم از وسایل گرمایشی که مونوکسید کربن تولید می‌کند، همچون گاز پیک‌نیک، زغال، در فضای بسته استفاده نکنند.

محمدمهدی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مجموعه گردشگری باغ فدک همکاران من در سازمان آتش‌نشانی طی روزها و شب‌های گذشته در حال تلاش برای تأمین ایمنی و امنیت مسافران بودند.

وی با بیان اینکه استفاده مسافران از وسایل گرمایشی در چادر خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد، افزود: به مسافران توصیه می‌کنم از وسایل گرمایشی که مونوکسید کربن تولید می‌کند، همچون گاز پیک‌نیک، زغال، در فضای بسته استفاده نکنند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به‌رغم اینکه نیروهای آتش‌نشان در باغ فدک مستقر هستند و امدادرسانی‌های لازم را در دستور کار قرار می‌دهند، اما در شب‌های گذشته حدود ۵۰ تخته چادر در محوطه خارج از این باغ برپا شده است که آن‌ها را پوشش دادیم.

مقدس‌زاده تاکید کرد: به مسافران نوروزی نصف‌جهان توصیه می‌کنیم در مراکز مشخص شده اسکان پیدا کنند و با توجه به احتمال بارش رحمت الهی در ادامه ایام نوروز، به ستادهای هدایت مراجعه کنند تا به سمت مراکز اسکان هدایت شوند.

کد خبر 739222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.