مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز ششم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _دوشنبه ششم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

«باغ غدیر» و «گلستان شهدا و تخت فولاد» پهنه‌های تفریحی و معنوی اصفهان است

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در نوروز سال جاری به‌صورت ویژه مجموعه باغ غدیر به‌عنوان پهنه تفریحی و گلستان شهدا و گنجینه تخت فولاد به‌عنوان پهنه معنوی و زیارتی در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

اسکان اضطراری مسافران اصفهان در شب بارانی / ورزشگاه‌ها با اولویت آماده پذیرش گردشگران است

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و تکمیل ظرفیت اسکان مراکزی همچون هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مدارس آموزش و پرورش، تمام ورزشگاه‌های مناطق پانزده‌گانه به‌تدریج و با اولویت‌بندی به حالت آماده‌باش و آماده ارائه خدمت به گردشگران در می‌آید.

شب بارانی بدون حادثه در باغ فدک اصفهان

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران نوروزی ۳۰۰ چادر در کمپ باغ فدک برپا کردند و نیروهای آتش‌نشان مستقر در این محل ۴۵ وسیله گرمایشی را از چادر مسافران خارج کردند تا آن‌ها شب بدون حادثه‌ای را سپری کنند.

راهنمایی ۵۰۹ خودروی مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۷:۰۰ پنجم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ امروز (دوشنبه) ۵۰۹ مورد راهنمایی خودروی مسافران انجام شده است و اکیپ‌های نودوپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کرده‌اند، اقدام می‌کنند.

رضایت ۹۴.۶ درصدی مسافران در سفر به نصف‌جهان

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به سنجش میزان رضایت گردشگران داخلی از عملکرد این ستاد گفت: حدود ۸۴ درصد مسافران از روانی عبور و مرور و ترافیک رضایت داشتند و میانگین زمان اقامت نیز ۲.۴ روز بوده و در مجموع رضایت ۹۴.۶ درصدی مسافران در سفر به نصف‌جهان ثبت شده است.

۴۵۱ مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان استفاده کردند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.

مسافران نوروزی اصفهان در اماکن سرپوشیده اسکان پیدا کنند

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به شرایط جوی و احتمال بارندگی، به مسافران نوروزی پیشنهاد می‌شود بیشتر در مکان‌های سرپوشیده از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، ورزشگاه‌ها و سایر اماکن سرپوشیده استقرار پیدا کنند.

کد خبر 739187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.