هزینه بلیت ورودی باغ گل‌ها بر اساس مصوبات ابلاغی است

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه این مجموعه یکی از اماکن تحت اختیار سازمان پارک‌ها است، هزینه بلیت ورودی آن نیز کماکان بر اساس مصوبات ابلاغی دریافت می‌شود و موضوع ورودی رایگان صحت ندارد.

امیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه باغ گل‌ها یکی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی نصف‌جهان است و همواره میزبان بسیاری از گردشگران بوده است.

وی افزود: مجموعه فرهنگی، تفریحی و آموزشی باغ گل‌های اصفهان با مساحتی حدود ۷۰ هزار مترمربع در نوروز ۱۴۰۳ نیز با کاشت ۱۰۰ گونه گل فصل و ۷۰۰ گونه گیاه دائمی پذیرای گردشگران و شهروندان اصفهانی است.

سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساعات کار باغ گل‌ها ۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰ است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مجموعه نیز یکی از اماکن تحت اختیار سازمان است، هزینه بلیت ورودی آن نیز کماکان بر اساس مصوبات ابلاغی دریافت می‌شود و موضوع ورودی رایگان صحت ندارد.

رضایی تاکید کرد: ضمن آرزوی لحظاتی خوش برای گردشگران نصف‌جهان، امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای بازدیدکنندگان باغ گل‌ها باشیم.

کد خبر 739165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدف IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    1 0
    مطالبه مبلغ شصت هزار تومانی بابت ورودی یکنفر به باغ باصطلاح گلها ، شکرانه اصفهانی هاست برای جاری شدن دوباره رودخانه زاینده رود !!!