تخلیه حجم زیادی از آب‌های سطحی در معابر شهر اهواز تا امشب

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به تلاش ۲ هزار نفر برای دفع آب‌های سطحی اهواز گفت: در تلاش هستیم تا امشب بخش زیادی از آب‌های سطحی در معابر تخلیه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی شمس امروز _دوشنبه، ششم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: روز گذشته حدود ۴۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که با تلاش‌های بی‌وقفه تیم‌های عملیاتی تا صبح امروز ۹۵ درصد آب‌گرفتگی معابر برطرف شد.

وی افزود: امروز صبح به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه حجم زیادی بارندگی داشتیم که امیدواریم تا امشب حجم بسیاری از آب گرفتگی‌ها تخلیه شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به حجم زیاد بارندگی امروز، آن هم در مدت کوتاه، امیدواریم مردم تحمل کنند تا بتوانیم آب‌های سطحی را از معابر جمع‌آوری کنیم.

شمس تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا بیش از ۲ هزار نیروی شهرداری مشغول جمع‌آوری آب‌های سطحی بوده تا از زحمت مردم کاسته شود، تمام ایستگاه‌های پمپاژ وارد مدار هستند و کار تخلیه آب از معابر را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون کار جمع‌آوری آب در بسیاری از مناطق انجام شده است، افزود: حجم آب در برخی نقاط بیشتر است که تیم‌های عملیاتی و خدمات‌رسان در حال تخلیه روان‌آب‌ها هستند.

کد خبر 739110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.