میزبانی ۸۳۸ هزار فرهنگی در مراکز آموزشی کشور / رتبه دوم اصفهان در اسکان نوروزی فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از ابتدای آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز ششم فروردین سال جاری، ۸۳۸ هزار و ۸۷ نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، مهدی نیک‌فر با بیان اینکه ۹۱ هزار و ۳۰۰ خانوار، معادل ۵۸۰ هزار و ۸۹ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شدند، اظهار کرد: ۶۲ هزار و ۹۹۳ اتاق فعال است و ۱۲ هزار و ۴۵۹ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۲۴ هزار و ۲۸۴ نفر پذیرش، بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده است، افزود: استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و بوشهر به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا سیزدهم فروردین سال جاری تداوم دارد، گفت: در این طرح شش هزار و ۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت)، ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ کل کشور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ساعت ۹ صبح امروز ششم فروردین سال جاری، تعداد ۸۳۸ هزار و ۸۷ نفر در کل کشور از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند خاطرنشان کرد: ۴۲۰ هزار خانوار، معادل یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

کد خبر 739108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.