۴۵۱ مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان استفاده کردند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اتوبوسرانی اصفهان به منظور سرویس‌دهی به مسافران نوروزی در سال جاری اقدام به برقراری دو خط اتوبوس گردشگری کرده است.

وی افزود: خط ۱۰۱ اتوبوسرانی این کلان‌شهر از مبدا باغ فدک (محل اسکان مسافران نوروزی) به مقصد میدان امام حسین (ع) با دو دستگاه اتوبوس و سر فاصله زمانی یک ساعت آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: خط ۱۰۰ اتوبوسرانی این کلان‌شهر از مبدا میدان امام حسین (ع) به مقاصد پارک ناژوان، پارک کوهستانی صفه، تخت فولاد، پل خواجو، میدان گل‌ها و میدان امام علی (ع) به‌صورت گردشی با چهار دستگاه اتوبوس با سرفاصله زمانی ۳۰ دقیقه آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

بحیرایی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات این خطوط استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این دو خط اتوبوس گردشگری در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در حال خدمت‌رسانی است، ادامه داد: خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری این کلان‌شهر از تیر سال گذشته دایر شد و روزهای جمعه هر هفته نیز فعال بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: با توجه به ایام تعطیلات نوروز در هفته اول سال جاری، روزانه به طور متوسط حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس مشغول سرویس‌دهی به شهروندان بوده است.

کد خبر 739103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.