مسیر مردمی‌سازی اقتصاد و جهش تولید با هم‌فکری و همراهی مدیران هموار شود

استاندار اصفهان گفت: سال‌ جاری برنامه‌ریزی‌ها باید حول محورهای اقتصادی و به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در حاشیه شورای اداری استان که به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس‌جمهور برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: در این نشست توصیه رئیس‌جمهور استفاده از همه ظرفیت‌ها و به‌کارگیری امکانات و بضاعت‌ها جهت تحقق آرامش و آسایش مردم و شعار سال بود.

وی افزود: در این راستا ما نیز در استان اصفهان مصمم هستیم تا با تدوین برنامه‌هایی منسجم و هماهنگ جهت تحقق این اصول گام برداریم.

استاندار اصفهان با اشاره به همفکری با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در نشست شورای اداری، گفت: در این نشست در خصوص برنامه‌ریزی‌هایی که باید در طول سال انجام بگیرد با فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته فعالیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف استان از جمله حوزه اقتصادی و افزایش تولید انجام شده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی واحدهای مجدد واحدهای صنعتی که مدت‌ها و سال‌ها راکد مانده و متوقف شده بود، تلاش کردیم تا ظرفیت‌های تولیدی جدیدی را در استان فراهم کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های پولی و بانکی استان نیز تلاش کردیم تا حمایت مناسبی از واحدهای تولیدی استان داشته باشیم که با همکاری بانک‌های استان نسبت مصارف به منابع استان از عدد ۵۴ تا ۷۶ رسید و شاهد رشد ۲۲ درصدی در بعضی مقاطع بودیم.

مرتضوی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان گفت: نرخ بیکاری در استان اصفهان از ۱۲.۵ درصد در ابتدای آغاز به فعالیت در دولت سیزدهم به ۸.۶ درصد رسید.

وی ادامه داد: سال جاری نیز برنامه‌ریزی‌ها باید حول محورهای اقتصادی و به‌کارگیری ظرفیت‌های مردمی برای امر تولید صورت بگیرد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: از این رو با تشکیل کارگروه در دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توانیم با هم‌فکری و همراهی مدیران مسیرهای مردمی‌سازی اقتصاد و جهش تولید را هموار کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی اقتصاد روش‌ها و اصولی دارد که باید از این اصول با استفاده از تجربیات گذشته پیروی کنیم.

کد خبر 739066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.