وضعیت هوای خوزستان طی امروز و فردا

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارندگی تا فردا گفت: سامانه بارشی تا امشب سبب رگبار و رعد و برق در نواحی شرقی، شمال شرقی، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز و با شدت کمتر در سایر مناطق استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تأثیرات سامانه بارشی تا امشب سبب رگبار و رعد و برق در نواحی شرقی، شمال شرقی، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز و با شدت کمتر در بقیه مناطق استان خواهد شد.

وی افزود: در این مدت وزش بادها به صورت متوسط تا شدید بویژه در مناطق غرب و جنوب غرب و مرکز پیش بینی می‌شود، طی فردا بارش‌های پراکنده در ارتفاعات دور از انتظار نیست و پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق بویژه در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی استان خواهد بود. شمال خلیج فارس طی امروز مواج و همراه رگبار و رعد و برق و طی فردا نیمه مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته هندیجان با ۲۵.۹ و دهدز با ۸.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شد و حداکثر دمای اهواز به ۱۹.۹و حداقل به ۱۶.۳ درجه سانتی گراد رسیده است.

کد خبر 739038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.