کمک‌های نقدی به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان به ۱۱۲ میلیارد رسید

رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت سه هفته از پویش همدلی و مهربانی هلال احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان به خانوارهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان به عدد ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از گذشت سه هفته از آغاز پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال احمر از سیزدهم اسفند سال گذشته و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا روز شنبه چهارم فروردین، میزان کمک‌های نقدی هموطنان به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان به عدد ۱۱۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب یا شماره‌گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی و مرکزی جمع‌آوری شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: پویش همدلی و مهربانی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

سلیمی ادامه داد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ نزد بانک مرکزی یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* و همچنین ورود به درگاه پرداختhttps://rcs.ir/portal/donation واریز کنند.

کد خبر 739033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.