آب‌گرفتگی و مشکل خاصی در شهر اصفهان نداشتیم/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حضور به‌موقع نیروهای اکیپ ستاد سیل شهرداری این کلان‌شهر، در پی بارش‌های روز گذشته تا صبح امروز (دوشنبه) هیچ موردی از آب‌گرفتگی در معابر این کلان‌شهر نداشتیم.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران در شهر اصفهان، از صبح روز گذشته _یکشنبه پنجم فروردین_ اکیپ‌های ستاد سیل در سطح مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر مستقر شده بود.

وی افزود: با توجه به بارش باران رحمت الهی از هر منطقه دو اکیپ ستاد سیل برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر مستقر شدند که با توجه به استمرار نداشتن بارش‌ها، آب‌گرفتگی و مشکل خاصی در سطح شهر نداشتیم.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۵ اکیپ ستاد سیل در سطح شهر اصفهان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.

میرعسگری با بیان اینکه پیش‌بینی اقدامات لازم برای لایروبی و کنترل سپتیک‌ها و نقاط حساس معابر انجام شده بود و مشکل خاصی از لحاظ آب‌گرفتگی معابر نداشتیم، تاکید کرد: اکیپ‌های خدمات شهری و مدیریت بحران در هر لحظه آمادگی لازم را دارند تا همه از بارش باران رحمت الهی استفاده خوبی ببرند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در مسیرهای اتوبان و معابر سطح شهر مشکلی برای تردد شهروندان ندارد.

کد خبر 739025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.