نخستین پیروزی نیمه‌نهایی سهم عطایی شد

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با هدایت بهروز عطایی موفق شد در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل تیم پیکان به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین به صورت مجتمع در تهران و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه برای حضور در دیدار فینال و رده‌بندی با یک دیگر بجنگند؛ این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود.

تمام مسابقات مرحله نیمه‌نهایی به دلیل هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار و در ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود. دیدارهای رده‌بندی و فینال در طی روزهای پانزدهم، هفدهم و نوزدهم فروردین پیگیری خواهد شد. در مسابقات مرحله پلی‌آف تیم‌های طبیعت، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند، چادرملو، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام و پیکان با یک دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه با برتری در دو بازی مقابل حریفان راهی نیمه‌نهایی شدند.

در پلی‌اوت نیز تیم‌های نیان الکترونیک، شهرداری گنبد، سایپا و مس رفسنجان برای بقا در لیگ برتر والیبال تلاش کردند که در نهایت تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکتریک با برتری بقای خود را در لیگ آینده تضمین و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا از گردونه لیگ برتر والیبال حذف شدند.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی در روز یکشنبه، پنجم فروردین تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان برابر هم صف‌آرایی کردند. عطایی و یارانش موفق شدند در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل اکبری و شاگردان به پیروزی دست پیدا کنند. در این دیدار فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶ از پیکان سبقت بگیرد و به پیروزی برسد.

در این دیدار پوریا حسین خانزاده با کسب ۲۰ امتیاز ضمن کمک به پیروزی تیمش در برابر پیکان، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. سیدمحمد موسوی از تیم فولاد سیرجان تنها کارت زرد این مسابقه را دریافت کرد.

فولاد سیرجان ایرانیان، مرحله مقدماتی را با ۲۱ برد و ۶۰ امتیاز به پایان رساند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف شود. در این مرحله عطایی و شاگردانش در دو دیدار متوالی تیم چادرملوی اردکان را از پیش رو برداشتند تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

تیم پیکان با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز در پایان مرحله گروهی در رتبه پنجم قرار گرفت و پا به پلی‌آف گذاشت. اکبری و شاگردانش در این مرحله مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان در دو مسابقه به برتری رسیدند تا به نیمه‌نهایی برسند.

به گزارش ایمنا، شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۹:۰۰ امروز _دوشنبه ششم فروردین_ در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کد خبر 738992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.