۸۰ درصد بودجه شهرداری با رویکرد سرمایه‌گذاری است

شهردار گلپایگان گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گلپایگان بر مبنای رقم ۲۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که بیش از ۸۰ درصد آن با رویکرد سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیمان شکرزاده امروز _دوشنبه ششم فروردین‌_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه ۱۱۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری گلپایگان تحقق یافت، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۳ بر مبنای رقم ۲,۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که بیش از ۸۰ درصد آن با رویکرد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ پروژه پارکینگ طبقاتی کوچه مسجد حاجی آغاز خواهد شد، افزود: سایت مشاغل مزاحم شهری در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در محدوده شهر به سمت خوانسار راه‌اندازی می‌شود.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه موففیت‌های مدیریت شهری گلپایگان در سایه وفاق و همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران بومی با استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری برای اجرای پروژه‌های گردشگری در شهر گلپایگان ورود پیدا کنند.

شکرزاده با اشاره به نصب ۶۰ المان در سطح شهر گلپایگان در آستانه سال نو، تاکید کرد: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن المان‌های شهری متناسب با حال و هوای رمضان و نوروز طراحی و نصب شد.

وی گفت: شش المان در قالب برنامه‌های کنگره بزرگ شهدای استان با یاد شهدا باید در شهر گلپایگان اجرا شود که سال گذشته سه المان نصب شد و تا شهریور سال جاری نیز سه المان دیگر نصب خواهد شد.

شهردار گلپایگان از اجرای پروژه ساماندهی ورودی‌های شهر گلپایگان خبر داد و افزود: ساماندهی ورودی شهر از سمت بلوار آیت‌الله مطهری ۹۰ درصد پیشرفت دارد و به‌زودی تکمیل خواهد شد.

کد خبر 738974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.