۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
مشخصات شیائومی 14 civi اعلام شد

مشخصات شیائومی 14 civi در کنار دیگر اطلاعات از این گوشی اعلام شد که ما را با ابعاد ناشناخته‌ آن آشنا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گفته می‌شود گوشی جدید civi 4 Pro با یک نام متفاوت در هند معرفی خواهد شد. شیائومی به تازگی اعلام کرده است که مدل civi 4 Pro را به‌صورت رسمی معرفی کرده و اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این مدل منتشر شده بود. اما GSMChina اعلام کرده که این شایعات صحت ندارد و مدل civi 4 Pro فقط در چین و هند عرضه خواهد شد.

مشخصات شیائومی 14 civi

هنگامی که یک تولیدکننده گوشی هوشمند دستگاه‌های خود را عرضه می‌کند، نام آن‌ها را بسته به بازارها تغییر می‌دهد. در واقع، این مدل یک ری‌برند از CIVI 4 Pro است و بسیاری از ویژگی‌ها تقریباً یکسان هستند. در واقع تفاوت‌های دقیق بین شیائومی civi 14 و civi 4 Pro مشخص نیست، اما بیشتر ویژگی‌ها احتمالاً باید یکسان باشند.

سری civi شیائومی معمولاً با طراحی شیکی که دارد شناخته می‌شود.خصیصه دیگری که این سری از گوشی‌ها دارند، کیفیت حسگرهای دوربین آنهاست. تولیدکننده چینی به تازگی با civi 4 Pro همه را با ویژگی‌های جهانی‌اش تعجب زده کرده است. در قدم اول می‌توانیم به استفاده از تراشه قدرتمند کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 SOC است.

سیستم عامل تلفن همراه (SOC) با عملکرد بالا، ویژگی‌هایی مشابه پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 را دارا است، اما با سرعت‌های پایین‌تر عمل می‌کند. به عبارت دیگر، این SOC در کنار کارایی بالا خود، می‌تواند با سرعت‌های پایین‌تر نیز عمل کند.

چیپ جدید 8S Gen 3 عملکرد مشابهی را با پردازنده پرچمدار سال گذشته Gen28 ارائه می‌دهد. به علاوه، civi 4 Pro با یک سیستم دوربین توانا تحت لایکا عرضه می‌شود و قرار است دوره‌ای جدید از عکاسی موبایل را به ارمغان آورد. برای کسانی که منتظرند civi 4 Pro به هند بیاید، شیائومی این مدل را با تغییر نام عرضه خواهد کرد.

شیائومی در مراسم معرفی به شباهت‌های این مدل با شیائومی 14 Pro اشاره کرده بود، به همین دلیل civi 4 Pro که در چین با نام Pro شناخته می‌شود، حالا در هند هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 738917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.