فعالیت ۱۴ کمیته در ستاد سفر استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مدیرکل میراث فرهنگی استان، از برخی مراکز تأسیسات گردشگری و خدمات‌رسانی سفر استان از جمله مجموعه باغ فدک، ترمینال کاوه، ستاد اسکان فرهنگیان و برخی هتل‌های اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در جریان این بازدید از فعالیت ۱۴ کمیته در ستاد سفر استان خبر داد و اظهار کرد: کمیته‌های ستاد سفر استان از چندین ماه قبل از نوروز ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز کردند تا آمادگی و بستر خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان فراهم شود.

وی ادامه داد: کمیته اسکان یکی از کمیته‌های ذیل ستاد سفر استان است که استقرار مهمانان نوروزی در مجموعه‌های استان را برنامه‌ریزی کرده است.

فعالیت ۱۴ کمیته در ستاد سفر استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن اشاره به پیش‌بینی رشد ۱۰ درصدی در پذیرش گردشگر نسبت به سال گذشته در استان اصفهان، عنوان کرد: طبق آمارهای گزارش شده تا امروز شاهد رشد دو درصدی حضور گردشگران به استان هستیم که البته با توجه به شرایط جوی استان در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳ این آمار قابل توجه است.

زینلیان متذکر شد: در مجموعه‌های اقامتی استان اصفهان آمادگی پذیرش ۲۸۰ هزار مسافر در شب را داریم و البته ظرفیت برخی از هتل‌های اصفهان نیز تکمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همدلی میان متولیان از جمله شهرداری‌های استان، دستگاه‌های خدمت‌رسان، اداره کل میراث و گردشگری استان و سایر دستگاه‌های امدادرسان با هدف میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی مشهود و ارزشمند است.

فعالیت ۱۴ کمیته در ستاد سفر استان اصفهان

زینلیان با اشاره به بازدید از مجموعه باغ فدک، گفت: این مجموعه نیز میزبانی خوبی از گردشگران دارد و تفاوت این میزبانی نسبت به سال‌های گذشته مشهود است.

وی ادامه داد: با برخی از مسافرانی که در باغ فدک پذیرش و میزبانی شدند گفت‌وگو داشتم که از میزبانی به عمل آمده رضایت داشتند و این موضوع جای خرسندی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به فعالیت سایر کمیته‌های ستاد سفر استان، بیان کرد: بیش از ۲۰۰ مورد فعالیت فرهنگی در سراسر استان برای ایام نوروز و ماه رمضان پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از رصد کمیته اصناف بر کنترل نرخ‌ها در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا، در جریان این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از مجموعه باغ فدک، ترمینال کاوه، ستاد اسکان فرهنگیان و برخی هتل‌های اصفهان بازدید کرد.

کد خبر 738880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.