اسکان ۳ هزار و ۵۶۳ مسافر در شهرستان دهاقان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهاقان با اشاره به آمار اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان دهاقان گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند لغایت ۴ فروردین، ۳ هزار و ۵۶۳ نفر در ستادهای اسکان ادارات وتاسیسات گردشگری شهرستان اسکان یافته اند.

مرتضی طیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز و مسافرین نوروزی در شهرستان دهاقان اظهار کرد: جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری برگزار شد و مأموریت‌های مربوط به هر کمیته مشخص و ابلاغ شد.


وی افزود: قبل از آغاز نوروز، تیمی متشکل از نماینده فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، راهداری، شرکت فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجتمع‌های رفاهی و تأسیسات گردشگری شهرستان اعزام و وضعیت آن‌ها بررسی و در جهت رفع مشکلات موجود در اماکن مذکور تذکرات لازم داده شد؛ همچنین فضاسازی شهری و روستایی نیز به جهت استقبال از مسافرین نوروزی به همت شهرداری‌های دهاقان و گلشن و دهیاری‌های روستاهای بخش مرکزی انجام شد.


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهاقان با اشاره به برپایی ایستگاه استقبال از مسافرین نوروزی در شهر دهاقان گفت: این ایستگاه در بلوار اصلی شهر دهاقان به همت شهرداری، هلال احمر و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان برپا شده است.


طیاری همچنین از ایجاد ایستگاه سلامت و امنیت روستایی و عشایر در روستای دزج دهاقان خبر داد و عنوان کرد: در این ایستگاه که با نام شهید والامقام بهرام دهقانی در محور دهاقان-بروجن و مجاورت مجموعه گردشگری بیشه دزج برپا شد؛ علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و راهنمایی مسافرین، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات روستاییان و عشایر شهرستان هم دایر شده است.


وی با اشاره به آمار اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان دهاقان ادامه داد: از تاریخ ۲۴ اسفند لغایت ۴ فروردین، ۳ هزار و ۵۶۳ نفر در ستادهای اسکان ادارات و تأسیسات گردشگری شهرستان اسکان یافته‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهاقان گفت: بیشه گردشگری دزج، چشمه علی همگین، منطقه گردشگری اردسته و محور گردشگری آستانه و بودجان، بیشترین بازدید را در ایام نوروز داشته‌اند.

کد خبر 738875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.