پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح دو مرحله‌ای ویژه نظارتی «ضیافت» در دو مرحله برنامه‌ریزی شده که در مرحله اول آن که از ۱۵ اسفند تا پایان سال، هزار و ۴۳ مورد بازرسی صورت گرفته، برای ۵۴۴ مورد از آن‌ها پرونده تخلف تشکیل‌ شده و ۱۲ واحد صنفی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _یکشنبه، پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموریت اصلی و ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام پرونده‌هایی است که ضابطین ارسال می‌کنند.

وی افزود: این سازمان در راستای همراهی و کمک به دستگاه‌های تنظیم بازار در شب عید طرح دومرحله‌ای ویژه نظارتی ضیافت را آغاز کرده که مرحله اول از ۱۵ تا ۲۹ اسفند اجرا شد و مرحله دوم نیز از اول تا ۲۱ فروردین، هم‌زمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات ذاتی و نظارتی سایر دستگاه‌ها ازجمله سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف تصریح کرد: علاوه بر اینکه این دستگاه‌ها پرونده‌هایی را برای رسیدگی به تخلفات تشکیل می‌دهند، سازمان تعزیرات حکومتی هم به همین منظور شعب سیاری را در سطح استان تشکیل داده است.

وی ادامه داد: ما از آغاز مرحله اول طرح یعنی ۱۵ اسفند هرروز ۱۱ گروه بازرسی و نظارت به سطح استان می‌فرستیم و تا ۲۹ اسفند هزار و ۴۳ مورد بازرسی داشته‌ایم که برای ۵۴۴ مورد از آن‌ها پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

شاهی در پایان گفت: در این ایام ۱۲ واحد صنفی ازجمله ۳ واحد آجیل و خشکبار، ۲ واحد قصابی، ۲ واحد قنادی و شیرینی فروشی، ۱ واحد نانوایی و ۴ واحد مرغ فروشی به دلیل تخلف صنفی پلمب شدند.

کد خبر 738853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.