نوسازی مدیریتی در کردستان انجام می‌شود

استاندار کردستان گفت: نوسازی مدیریتی را در حوزه‌های مختلفی که احساس کنیم مدیریت عملکرد ضعیفی دارد خواهیم داشت و در این زمینه به حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌ها توجهی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ در نشست مدیران اقتصادی استان پیرامون تحقق شعار سال ۱۴۰۳ که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تجربه ۴۵ ساله جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که هر جا مردم مشارکت و ورود کرده‌اند موفق شده‌ایم، نمونه آن جنگ تحمیلی است که امکاناتی را در اختیار نداشتیم اما با مشارکت مردم پیروز میدان شدیم.

وی افزود: امام راحل پایه‌گذار این مسئله بودند و دو اصل بهره‌گیری از ظرفیت مردم و جوان‌گرایی را انجام دادند که اگر ما در سایر حوزه‌ها نیز از مشارکت مردم استفاده می‌کردیم قطعاً موفق می‌شدیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر این اصل تاکید داشته‌اند، به ویژه در عرصه‌های علمی و دفاعی و نظامی ما شاهد هستیم که پیشرفت‌های خوبی را به دلیل همین مشارکت مردم داشته‌ایم که یقیناً اگر پشتوانه مردمی نبود ما موفق نمی‌شدیم.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: از حدود ۱۵ سال پیش تاکنون شعارهای رهبری سبقه اقتصادی داشته و امسال نیز با نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، چراکه اگر ظرفیت مردمی پای کار بیاید در اقتصاد نیز وضع ما بسیار بهتر خواهد شد.

همه اقشار جامعه مخاطب رهبری در تحقق شعار سال هستند

وی اضافه کرد: هر کسی که ادعای ولایتمداری را دارد و در هر قشری، مخاطب رهبری است و باید تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما از مدیران برای تحقق شعار سال برنامه جامع می‌خواهیم، افزود: برای تحقق شعار سال باید در حوزه‌های مختلف کار را به جمع سپارد و مردم نظر داده و پیشنهادات خود را برای تحقق شعار سال به مدیران ارائه کنند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: جهش تولید بخشی از آن به اصلاح الگوی مصرف و بخشی نیز به اصلاح مقررات برمی‌گردد و در این زمینه استفاده از تولیدات داخلی استان نیز بسیار به ما کمک خواهد کرد.

ضرورت بهره‌گیری از نظرات نخبگان جامعه برای تحقق شعار سال

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از خلاقیت در تحولات جهان امروز که به سرعت صورت می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: نظرات مردمی و نخبگان جامعه حتماً لحاظ شود و استفاده از الگوهای موفق سایر استان‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

استاندار کردستان افزود: نوسازی مدیریتی را در حوزه‌های مختلفی که احساس کنیم مدیری عملکرد ضعیفی دارد خواهیم داشت و در این زمینه به حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌ها توجهی نخواهیم کرد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: مردم ما بسیار هوشیار هستند، در ذهنشان به خوبی مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنند و مدیری را که با آن‌ها صادق نباشد را نمی‌پذیرند.

وی اظهار کرد: در میان مردم بودن را همچنان که تاکنون و سفرهایی را به شهرستان‌ها و بخش‌های استان داشته‌ایم دوباره ادامه خواهیم داد، چراکه همواره خواسته و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

کد خبر 738806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.