ثبت بیش از ۸ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی تردد خودرو در محورهای استان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون، بیش از هشت میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، لاله صاحبی بزاز امروز _یکشنبه پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است، بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا چهارم فروردین تعداد هشت میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۷۸ تردد خودرو در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی همراه بود.

وی افزود: از ابتدای طرح تا چهارم فروردین در مجموع در بازه زمانی یادشده ۴۵۲ هزار و ۶۱۷ خودرو وارد استان شدند که کاهش دو درصدی همراه و ۳۷۷ هزار و ۸۰۷ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری، تعداد ۱۶ هزار و ۸۴۳ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان برقرار و ۹۵ شکایت نیز در این مرکز ثبت شده است.

صاحبی بزاز اضافه کرد: بیشترین تردد خودرویی در طول محورهای خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و اصفهان است.

کد خبر 738804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.