۲۲ فروردین؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره «تعالی زیست مجازی»

نخستین جشنواره «تعالی زیست مجازی» به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۲ فروردین آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید محمدتقی موسوی‌فر دبیر میز تخصصی سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان می‌فرمایند که «فضای مجازی خیلی مهم است و اکنون واقعاً فضای مجازی یک بخش حقیقی از زندگی مردم شده است».

وی افزود: با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب، نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی ویژه اولیا، مربیان و مبلغان دینی با مجموعه متنوعی از مستندهای تلویزیونی، پادکست، کتب و مجلات الکترونیکی که در اختیار مخاطبان جشنواره قرار می‌گیرد، در حال برگزاری است.

دبیر میز تخصصی سبک زندگی اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در این جشنواره مخاطبان می‌توانند مجموعه‌های محتوایی که جهت افزایش سواد تربیتی در حوزه زیست مجازی تدوین شده و از طریق کانال زندگی پلاس در پیام رسان‌های ایتا، بله، روبیکا و شاد در اختیارشان قرار می‌گیرد را مشاهده و به‌صورت خلاصه نویسی در قالب‌های ورد، پاورپوینت، ایکس‌مایند، پرزی ارسال کنند و از جوایز ارزنده بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این جشنواره از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ است و علاقه مندان به منظور دریافت منابع جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال زندگی پلاس به نشانی https://eitaa.com/Zendegi_plus مراجعه کنند.

کد خبر 738793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.