تجهیز خطوط ریلی زیرزمینی لندن به اینترنت 4G و 5G

لندن در همکاری با اپراتورهای شبکه‌های اینترنتی شهر، خطوط ریلی زیرزمینی شهر را به اینترنت 4G و 5G مجهز خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، لندن با هدف گسترش اتصالات فیبر نوری بهبودیافته و افزایش پوشش تلفن‌همراه از طریق استقرار واحدهای سلول کوچک، همچنین ارمغان اینترنت 4G و 5G به بخش‌های خطوط ریلی زیرزمینی به همکاری با اپراتورهای شبکه‌های اینترنتی شهر پرداخته است. این مشارکت، استراتژی «با هم برای لندن هوشمندتر» شهر را توسعه می‌دهد و به افزایش اتصالات، بهینه‌سازی خدمات شهری و ترویج توسعه پایدار در سراسر پایتخت منجر می‌شود.

مدیر ارشد بخش دیجیتال شهرداری لندن تأکید کرد که اطمینان از دسترسی به زیرساخت‌های دیجیتالی قوی و قابل اعتماد برای لندن حیاتی و شهردار متعهد به ایجاد شهری است که از فناوری برای تقویت اتصالات، خدمات و پایداری استفاده و پایتخت را به شهری بهتر، امن‌تر و مرفه‌تر برای همه تبدیل کند.

کلید این توافق، همکاری با یک ارائه‌دهنده خدمات میزبان بی‌طرف است که مقیاس و دانش هفت شرکت پیشرو را برای مهار فیبر نوری، 4G/LTE، تسریع 5G و آماده شدن برای 6G گرد هم می‌آورد.

تجهیز خطوط ریلی زیرزمینی لندن به اینترنت 4G و 5G

لندن از چنین گزینه‌ای برخوردار است و شرکای آن در طرح جدید سعی دارند بر تعهد مشترک خود برای جامه‌عمل پوشاندن به بلندپروازای‌های شهر هوشمند لندن، پای‌بند بمانند. در این راستا آن‌ها یک شبکه فیبر جدید در سراسر شهر ایجاد خواهند کرد. هدف آن‌ها نیز بهره‌گیری از قدرت فناوری‌های پیشرفته و زیرساخت‌های قوی است که فرصت‌های جدیدی را برای نوآوری، کارایی و فراگیری فراهم می‌آورد و در نهایت کیفیت زندگی همه لندنی‌ها را بهبود می‌بخشد.

مشارکت جدید تجربه شرکا را در توسعه زیرساخت‌های هوشمند با پیشنهادات پهنای باند تمام‌فیبر ترکیب می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه تخصص زیرساخت هوشمند، همراه با شبکه گیگافست می‌تواند چشم‌انداز شهرداری برای لندن را با اتصالات بهتر به واقعیت تبدیل کند.

تجهیز خطوط ریلی زیرزمینی لندن به اینترنت 4G و 5G

تقویت اتصالات در سراسر اروپا

اروپا در سطحی وسیع‌تر خواهان بعضی اصلاحات برای تقویت اقتصاد دیجیتال است و اپراتورهای تلفن همراه آن، به سازمان‌دهی پروژه‌ای برای بهبود اتصالات اروپا تا سال ۲۰۳۰ به‌ویژه در صنعت موبایل پرداخته‌اند که چشم‌انداز استراتژیک برای بخش اتصالات تلفن همراه اروپا را ترسیم می‌کند و خواهان اصلاحات مهم در سیاست است تا اطمینان حاصل شود اقتصاد دیجیتال اروپا که زیربنای نوآوری شبکه قوی و پایدار است، می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ موقعیت رهبری را در رقابت جهانی فناوری ایجاد کند.

در این پروژه چندین زمینه برای اقدام از جمله اتصال نسل بعدی، نوآوری دیجیتال و انتقال سبز مشخص شده است. این ابتکارات موفق در سراسر اروپا، از کارخانه‌های هوشمند و ابزارهای دیجیتال برای شرکت‌های کوچک و متوسط گرفته تا پروژه‌های پیشگام در کشاورزی هوشمند و مدیریت شهری را به نمایش می‌گذارد و پتانسیل بخش تلفن‌های همراه را برای هدایت رشد اقتصادی، پایداری و مزایای اجتماعی نشان می‌دهد.

تجهیز خطوط ریلی زیرزمینی لندن به اینترنت 4G و 5G

کد خبر 738723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.