جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در کنار جهش تولید نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم است، گفت: نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: در تاریخ پس از انقلاب اسلامی هر جا که مردم به میدان آمدند و حضور داشتند، پیروزی حاصل شد و نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

وی افزود: تأکیدات چند ساله اقتصادی مقام معظم رهبری نشان‌دهنده اهمیت بخش تولید است، اما اینکه امسال مشارکت مردم را کنار جهش تولید آوردند، نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم است؛ همان‌طور که ایشان همواره مردم را رکن اصلی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم موفق عمل کنیم، باید در مجلس کنونی و بعدی به نقش حداکثری مردم توجه داشته باشیم، گفت: اصل ۴۴ قانون اساسی به موضوع خصوصی‌سازی اشاره دارد که لازم است در این زمینه فعالیت خود را جدی‌تر کنیم و به معنای واقعی کلمه در تحقق شعار سال با این محور تلاش کنیم.

آزاد ابراز کرد: امید است در مجلس دوازدهم بتوانیم موانع کسب و کار را برای مشارکت مردم برطرف و به معنای واقعی کلمه شعار سال را محقق کنیم.

کد خبر 738714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.