اجرای ۲۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از اجرای ۲۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان توسط ناظران اداره‌ کل در طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی گیلان، ولی جهانی امروز_ شنبه چهارم فروردین_ اظهار کرد: از روز بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز سوم فروردین جاری، ۲۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری، واحدهای اقامتی و مجتمع‌های رفاهی گیلان توسط کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان انجام و در بازدیدهای نظارتی، ۶۶ مورد تشویق، ۲۸ مورد تذکر و دو مورد اخطار اعمال شد.

وی افزود: در این بازدیدها رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشت و سلامت کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، کیفیت مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی از طریق کارشناسان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و برای رفع نواقص، تذکر و اخطارهایی برای متصدیان واحدها به ثبت می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان خاطرنشان کرد: گشت‌ها و بازدیدهای نظارتی ویژه نوروز تا پایان تعطیلات در سراسر استان برقرار است و با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود.

جهانی تصریح کرد: گردشگران و شهروندان گیلانی می‌توانند هرگونه گزارش، پیشنهاد، شکایت یا درخواست راهنمایی از واحدهای خدمات‌رسان را از طریق شماره‌های دستگاه‌های مرتبط ازجمله ۰۹۶۲۹ سامانه دریافت شکایات گردشگری اعلام کنند.

کد خبر 738668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.