مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روزی که گذشت

در بسته خبری امروز مهمترین اخبار ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در روز چهارم فروردین ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری امروز به مهمترین اخبار روز گذشته _شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳_ ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ذیل اشاره شده است.

رضایت‌مندی مسافران در باغ فدک نشان از پوشش سلایق مختلف دارد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رضایت‌مندی مسافران در باغ فدک نشان می‌دهد که گستردگی فعالیت‌ها سلایق مختلف را پوشش داده است، گفت: امیدواریم شعار بهار بهار را با گره زدن معنویت و تفریح و نشاط رقم بزنیم.

گذر گل، نور و عکس، هدیه شهرداری اصفهان به مسافران نوروزی

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: گذر گل، نور و عکس واقع در خیابان آمادگاه به‌عنوان هدیه از طرف شهرداری این کلان‌شهر در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

اسکان ۱۵۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای آموزش و پرورش اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مدارس آموزش و پرورش مورد استقبال قرار گرفته و در همان ساعات اولیه شب به‌صورت کامل تکمیل ظرفیت شد و از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر تا کنون به بیش از ۱۵۰ هزار نفر از هموطنان و گردشگران ارائه خدمات اسکان صورت گرفته است.

هدایت و ساماندهی ۳۰ دست‌فروش در اصفهان

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت ۰۷:۰۰ سوم فروردین تا ساعت ۷:۰۰ امروز (شنبه) هدایت و ساماندهی پنج متکدی و ۳۰ دست‌فروش در شهر انجام شده است.

حضور ۸۷ نیروی آتش‌نشان در باغ فدک

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی به تعداد ۸۷ نفر با استفاده از یک دستگاه اطفائیه و دو دستگاه موتورسیکلت و دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج در باغ فدک حضور دارند تا شرایط ایمن برای مسافران فراهم شود.

فعالیت ۶ اکیپ گشت محسوس و نامحسوس در باغ فدک اصفهان

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در باغ فدک با بیان اینکه پلیس با رویکرد انتظامی و امنیتی در راستای حفظ آرامش و آسایش مسافران نوروزی، تمهیدات بسیاری را پیش از آغاز مسافرت‌ها اندیشیده است، گفت: چهار اکیپ گشت محسوس و دو اکیپ نامحسوس در مجموعه باغ فدک فعال است.

پایش بهداشت محیط توسط ۲۷۰ کارشناس در استان اصفهان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حدود ۲۷۰ کارشناس بهداشت محیط در سطح استان در قالب تیم‌های سیار و ثابت در حال بازدید و کشیک از تمام اماکن اقامتی، رفاهی و تهیه و توزیع هستند که اصل موضوع این است که هم‌وطنان در زمان عبور از این نقاط، مشکلی را احساس نکنند.

ورود بیش از ۷۵ هزار مسافر از طریق پایانه‌ها به شهر اصفهان

مسئول امور پایانه‌های مسافربری برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا سوم فروردین سال جاری، ۷۵ هزار و ۵۷۶ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر وارد شهر شده و ۸۳ هزار و ۹۷۲ مسافر از همین طریق از شهر خارج شده‌اند.

۵+۱ ؛ این بار برای اتوبوس‌های گردشگری اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این شرکت برای رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی سال جاری، شش دستگاه اتوبوس گردشگری که یکی از آن‌ها برقی بوده، برای آن‌ها در نظر گرفته است.

کوه صفه مقصد بسیاری از مسافران نوروزی در اصفهان است

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: مجموعه کوهستانی صفه یکی از نقاط مهم گردشگری این کلان‌شهر بوده که با داشتن طبیعت زیبای کوه، جاذبه‌های زیاد و امکانات رفاهی مناسب، مقصد بسیاری از مسافران نوروزی است.

مهمان‌نوازی خادمیاران رضوی از مهمانان نوروزی در باغ فدک اصفهان

رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در باغ فدک، از مهمان‌نوازی از مسافران نوروزی توسط خادمیاران رضوی در این باغ خبر داد و گفت: این موکب هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در جوار بازارچه باغ فدک، پذیرای مسافران نوروزی و شهروندان خواهد بود.

کد خبر 738663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.