رضایت‌مندی مسافران در باغ فدک نشان از پوشش سلایق مختلف دارد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رضایت‌مندی مسافران در باغ فدک نشان می‌دهد که گستردگی فعالیت‌ها سلایق مختلف را پوشش داده است، گفت: امیدواریم شعار بهار بهار را با گره زدن معنویت و تفریح و نشاط رقم بزنیم.

کمال حیدری در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این ایام که بسیاری از افراد در حال استراحت هستند، نیروهای ستاد خدمات سفر در حال تلاش برای حال خوش بقیه هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های انجام شده ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان درخور توجه بود، افزود: اصفهان به‌عنوان شهر زندگی باید سرخوشی، نشاط، آرامش و ادب و آداب موجود برای مسائل فرهنگی را دنبال کند که همیشه زبانزد است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان با بیان اینکه همین که مسافران در باغ فدک رضایتمندی خود را اعلام می‌کنند، نشان می‌دهد که گستردگی فعالیت‌ها سلایق مختلف را پوشش داده است، خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که در گذشته برگزار شد، مدیریت منطقه ۷ شهرداری مشکلات موجود در باغ فدک را به‌خوبی پوشش داد تا رفاه مسافران را تأمین کنند.

حیدری گفت: از حوزه‌های مختلف همچون بهداشت، صمت و نیروی انتظامی در حال تلاش برای ارائه خدمات مناسب هستند که از همه قدردانی می‌کنم و امیدوارم شعار بهار بهار را با گره زدن معنویت و تفریح و نشاط رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: برای مسافران نوروزی اصفهان خاطرات و سفر خوشی را داریم و از تمام دست‎‌اندرکاران فعالیت‌های ستاد خدمات سفر قدردانی می‌کنم.

کد خبر 738616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.