اجرای رادیو اینترنتی «صدای شهر» در ایام نوروز

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه بسته ویژه اطلاع‌رسانی به‌صورت روزانه در رادیو صدای شهر برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است، گفت: این رادیو روزانه از بیست‌ونهم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری با حضور گویندگان رادیو و مسئولان شهری به اجرای برنامه می‌پردازد.

محمدحسن غضنفری‌هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه زنده رادیویی در استودیوی «صدای شهر» و استقرار گویندگان آن در باغ فدک و پخش هم‌زمان در ناژوان، صفه، شهر رویاها و باغ گل‌ها اظهار کرد: بسته ویژه اطلاع‌رسانی به‌صورت روزانه در رادیو صدای شهر برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این رادیو روزانه از بیست‌ونهم اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور گویندگان رادیو و مسئولان شهری به اجرای برنامه می‌پردازد.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان اصفهانی نیز می‌توانند این برنامه رادیویی را از اپلیکیشن «اصفهان من» به‌صورت آنلاین گوش کنند.

غضنفری با بیان اینکه این دومین سالی است که رادیو اینترنتی صدای شهر به فعالیت می‌پردازد، گفت: محورهای موضوعی این برنامه در ایام نوروز اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادها، معرفی جاذبه‌های گردشگری و سنت‌ها و آداب شهر، اعلام وضعیت ترافیکی شهر، گفت‌وگو با مسئولان ستاد خدمات سفر شهر، ادعیه ماه مبارک رمضان و اجرای مسابقات زنده است.

کد خبر 738523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.