کمک ۱۴۹ میلیاردی هموطنان به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان و مردم مظلوم غزه

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از کمک ۱۴۹ میلیارد تومانی هموطنان ایرانی به دو پویش ملی و بین المللی «همدلی و مهربانی» و «بشردوستی» در راستای مساعدت به آسیب‌دیدگان از سیل جنوب سیستان و بلوچستان و نیز کمک به مردم مظلوم غزه خبر داد.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کمک ۱۴۹ میلیارد تومانی هموطنان ایرانی به دو پویش ملی و بین المللی «همدلی و مهربانی» و «بشردوستی» در راستای مساعدت به آسیب‌دیدگان از سیل جنوب سیستان و بلوچستان و کمک به مردم مظلوم غزه اظهار کرد: این میزان کمک از طریق واریز وجوه نقدی به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های عامل و در جریان فراخوان‌های عمومی دو پویش بشردوستی و همدلی و مهربانی جمع‌ آوری شده است.

وی در خصوص جزئیات پویش همدلی و مهربانی افزود: با گذشت ۱۸ روز از این پویش در تاریخ ۱۳ اسفند سال گذشته تا نخستین روز از سال جدید، کمک‌های نقدی هموطنان به خانوارهای سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان به ۱۰ میلیارد و ۵۶۱ میلیون تومان رسید.

رئیس داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* و همچنین ورود به درگاه پرداخت https://rcs.ir/portal/donation واریز کنند.

سلیمی با اشاره به پویش بشردوستی تصریح کرد: پس از گذشت ۱۶۳ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهر سال گذشته و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا اول فروردین ماه سال جدید، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۳۸ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان رسید.

وی اضافه کرد: پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه، به عنوان یکی از طرح‌های نوروز سال جاری سازمان داوطلبان، همچنان ادامه دارد و هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را از طریق شماره‌ گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

کد خبر 738507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.