استقرار اکیپ‌های امدادرسان در شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت حضور اکیپ‌های امدادی در شهر رویاها گفت: علاوه‌بر استقرار خودرو آمبولانس امدادرسان، سیستم پرستاری با امکانات اولیه امدادرسانی در محل شهربازی شهر رویاها مستقر شده است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره میزبانی از گردشگران نوروزی سال جاری در اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌دنبال پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص استقرار اکیپ‌های امدادرسان و خدمات‌رسان در اماکن تحت مدیریت شرکت، به منظور استقرار آمبولانس بخش خصوصی در شهربازی شهر رویاها توافقات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: شهربازی شهر رویاها در ایام نوروز میزبان بسیاری از گردشگران است و همین موضوع ضرورت حضور اکیپ‌های امدادی را دوچندان می‌سازد.

استقرار اکیپ‌های امدادرسان در شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار این مجموعه‌های امدادرسان در ساعات پیک شلوغی تاکید کرد: علاوه‌بر استقرار خودروی آمبولانس امدادرسان، سیستم پرستاری با امکانات اولیه امدادرسانی در محل شهربازی شهر رویاها مستقر شده است.

ساکت گفت: شهربازی شهر رویاها در نوروز سال جاری با بیش از ۱۵ ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید میزبان گردشگران است.

کد خبر 738407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.