اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی منطقه ۵ اصفهان برای آماده‌سازی پارک کوهستانی صفه

رئیس ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به صرف هزینه حدود ۱۵۰ میلیارد ریالی آماده‌سازی مجموعه صفه برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی گفت: این هزینه صرف کاشت باغچه‌های گل، زیباسازی محوطه‌ها، ایمن‌سازی مسیر و محوطه‌های کوهنوردی، نورپردازی و نصب المان‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «حسین کارگر» مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان به همراه رئیس اداره خدمات شهری این منطقه از مجموعه کوهستانی صفه بازدید کردند.

حسین کارگر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه صفه یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری شهر اصفهان و تنها پارک کوهستانی شهر اصفهان است بر حفظ و ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران نوروزی تاکید داریم.

اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی منطقه ۵ اصفهان برای آماده‌سازی پارک کوهستانی صفه

وی با اشاره به صرف هزینه حدود ۱۵۰ میلیارد ریالی برای آماده‌سازی مجموعه صفه برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی افزود: این هزینه صرف کاشت باغچه‌های گل، زیباسازی ورودی‌ها و محوطه‌ها، ایمن‌سازی مسیر و محوطه‌های کوهنوردی، نورپردازی و تقویت روشنایی، نصب المان‌های رفاهی، تفریحی و امور فرهنگی این مجموعه شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ضمن بازدید از پارک آموزشی حیات وحش صفه به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و زیست محیطی نصف‌جهان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و تفریحی این مجموعه از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳، راه‌اندازی سیستم الکترونیک صدور بلیت، بهبود و ارتقای جایگاه‌های نگهداری حیوانات و نصب تابلوهای Qr-code برای معرفی و آشنایی مهمانان با شرایط و حیوانات پارک وحش انجام شده است.

اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی منطقه ۵ اصفهان برای آماده‌سازی پارک کوهستانی صفه

کارگر با تاکید بر رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در ایام نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در راستای حفظ و ارتقای وضعیت فرهنگی مجموعه صفه با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و نیروی انتظامی به صورت مستمر طرح‌های تذکر لسانی و فرهنگ‌سازی در مقوله‌های عفاف و حجاب و حفظ شئونات ماه میهمانی خدا و جلوگیری از روزه‌خواری انجام می‌شود و برای رفاه حال مسافران مکان‌های ویژه در راستای صرف غذا آماده‌سازی و تجهیز شده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای نظم و امنیت مجموعه کوهستانی صفه گفت: با همکاری خوب فراجا شهرستان، نیروهای یگان موتوری امداد با حضور و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت و برخورد با هنجارشکنان و اراذل و اوباش، در طول ایام نوروز ۱۴۰۳ و فعالیت ستاد خدمات سفر، همچون همیشه محیطی امن برای مهمانان نوروزی فراهم خواهیم کرد.

کد خبر 738387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.