رکوردزنی استفاده از پارکینگ‌های شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه پارکینگ‌های سطح شهر با حداکثر ظرفیت ممکن در حال خدمت‌رسانی است، گفت: روز گذشته (پنجشنبه) حدود ۱۲۱ هزار نفر از پارکینگ‌های سطح شهر استفاده کرده‌اند و این عدد یک رکورد محسوب می‌شود.

مجید عموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات چند روز گذشته کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: عملیات ساماندهی و ترافیک مرکز شهر و زمان‌دهی چراغ‌های راهنمایی انجام شده است.

وی افزود: در نقاط پرتردد شهر از جمله خیابان استانداری و نشاط، نیروهای همیار ترافیک مستقر شده است و ظرفیت پارکینگ‌ها را افزایش پیدا کرد.

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: طبیعی است که افزایش ناگهانی حجم ترافیک با توجه به حجم محدود خیابان‌های سطح شهر، موجب پس‌زدگی ترافیک در این معابر می‌شود.

عموچی گفت: پارک دوبل در حال حاضر یکی از معضلات ترافیکی شهر است، از این‌رو از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا دارم تا در حد امکان از پارک دوبل اجتناب کنند، زیرا حتی توقف‌های لحظه‌ای نیز موجب ترافیک می‌شود.

وی ادامه داد: پارکینگ‌های سطح شهر با حداکثر ظرفیت ممکن در حال خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است، همچنین روز گذشته (پنجشنبه) حدود ۱۲۱ هزار نفر از پارکینگ‌های سطح شهر استفاده کرده‌اند و این عدد یک رکورد محسوب می‌شود.

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بیست‌ونهم اسفند سال گذشته و یکم فروردین سال جاری شاهد حجم ترافیکی کمتری نسبت به دوم و سوم فروردین سال جاری بودیم.

عموچی گفت: امیدواریم تمهیدات پارکینگ‌ها و افزایش ظرفیت آن‌ها تأثیر مثبتی در کنترل ترافیک داشته باشد.

وی افزود: ابتدای چهارباغ طرح کرایه رایگان دوچرخه برای مسافران و شهروندان در نظر گرفته شده است تا آن‌ها از لحظات سفر خود لذت ببرند.

جانشین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: اتوبوس گردشگری از بیست‌ونهم در دو خط از باغ فدک به سمت میدان و مرکز شهر فعال بوده، همچنین بنرها و تراکت‌هایی در راستای اطلاع رسانی این موضوع چاپ شده است.

عموچی گفت: فروردین سال جاری شاهد استقبال خوب شهروندان و مسافران نوروزی از مترو نیز هستیم.

کد خبر 738376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.