۱۰ هزار کاربر جدید به اپلیکیشن «اصفهان‌من» اضافه شده است

مدیر پروژه اپ اصفهان‌من با بیان اینکه از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۱۰ هزار کاربر جدید، وارد از اپلیکیشن «اصفهان‌من» شدند، گفت: شهروندان و مسافران می‌توانند این اپلیکیشن را نصب یا از نسخه وب آن به نشانی App.isfahan.ir استفاده کنند.

طاهره کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به امکانات ویژه گردشگری در اپ اصفهان‌من اظهار کرد: شهرداری اصفهان به مناسبت ایام نوروز ۱۴۰۳، امکانات ویژه گردشگری را در اپلیکیشن اصفهان من در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده است.

وی با اشاره به نشانی app.isfahan.ir/dn برای دریافت اپلیکیشن اصفهان‌من، افزود: شهروندان و مسافران می‌توانند این اپلیکیشن را دریافت و نصب یا از نسخه وب آن به نشانی App.isfahan.ir استفاده کنند.

مدیر پروژه اپ اصفهان‌من با بیان اینکه برای ورود به این اپ کافی است افراد یک مرتبه شماره تلفن خود را وارد و پس از ورود کد تأیید، از امکانات آن استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در قسمت بالایی اپ، با فعال کردن موقعیت مکانی تلفن همراه، نزدیک‌ترین محل‌های موردنیاز از جمله رستوران‌ها، هتل‌ها، پارکینگ‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین‌ها، مراکز معاینه فنی خودرو و بسیاری محل‌های دیگر در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

کمالی با بیان اینکه از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۱۰ هزار کاربر جدید وارد از اپ اصفهان‌من شدند، تاکید کرد: در قسمت «بهار بهار» اپ اصفهان‌من که به مناسبت نوروز ایجاد شده است نیز امکاناتی از جمله لیست مراکز اسکان، بهداشتی و درمانی، مراکز صرف غذا و مساجد خدمت‎‌رسان در دسترس شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

وی با اشاره به مسابقه تلویزیونی بهار بهار که به‌مناسبت نوروز هر شب از شبکه اصفهان پخش می‌شود و بخشی در اپ اصفهان‌من دارد، اضافه کرد: شهروندان و مسافران می‌توانند برای دسترسی به اطلاعاتی نظیر اماکن تفریحی و تاریخی و اقامتی و رویدادهای شهری مورد نیاز، از این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنند.

مدیر پروژه اپ اصفهان‌من با بیان اینکه در ایام نوروز، برای بهبود سرویس‌دهی به گردشگران و دریافت نظرات آن‌ها، بخش و آیکون نظرسنجی باغ فدک و ناژوان نیز در اپ قرار گرفته است، تصریح کرد: یکی از امتیازات این اپلیکیشن، قسمت پیشنهاد برنامه سفر به اصفهان است که با شعار «برنامه سفر با ما، اصفهان‌گردی با شما» در اختیار استفاده‌کنندگان قرار گرفته است و در این قسمت به گردشگران برنامه سفر به‌صورت تور یک روزه، دو روزه، سه روزه و چهار روزه ارائه می‌شود.

کمالی با بیان اینکه در قسمت بالای اپ آیکون زنگوله قرار گرفته است که اعلانات مهم شهری نیز به اطلاع شهروندان می‌رسد، ادامه داد: با استفاده از اپ اصفهان‌من مسافران و شهروندان به‌راحتی می‌توانند با چند کلیک، به هر نقطه‌ای از شهر زیبای اصفهان که مدنظر آن‌ها است دسترسی داشته باشند.

کد خبر 738363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.