حرکت در راستای تحقق شعار سال مطالبه مردم از مسئولان است

امام جمعه شهرستان مبارکه گفت: حرکت در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید مطالبه جدی مردم از مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه سوم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که تولید افزایش پیدا کند و مردم نیز کالاهای مورد نظرشان را از تولیدات داخلی تهیه کنند.

وی با بیان اینکه مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تا به امروز، جایگاه والایی داشته‌اند، افزود: نظام ما همواره با اتکا به ۲ بال توکل به خداوند و توان و همراهی مردم از معبرهای سخت عبور کرده است.

امام جمعه مبارکه خاطرنشان کرد: همان طور که مردم محور اصلی شکل‌گیری، پیروزی و بقا انقلاب اسلامی بوده و هستند جهش تولید نیز نیازمند همت و مشارکت آنان است.

موسوی اضافه کرد: نامگذاری‌های هر ساله در ۱۷ سال گذشته نشان می‌دهد که اولویت رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد بوده و در هشت سال گذشته برای شعار سال موضوع تولید را برجسته کرده‌اند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: هر کجا که مردم حضور داشته‌اند پیروزی قطعی بوده و دولت، مجلس و مسئولان باید سازوکار حضور مردم در زمینه اقتصاد را فراهم کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: این امام بزرگوار از لحاظ سیرت و سیما بین ائمه اطهار شبیه‌ترین امام به رسول خدا بودند و حسن خلق، یتیم نوازی، مهربانی، امانتداری و جوانمردی، صفات اصلی آن حضرت بود.

کد خبر 738333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.