دعواهای سیاسی باعث تلخ شدن کام مردم می‌شود

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دعواهای سیاسی باعث تلخ شدن کام مردم می‌شود گفت: باید تمام افراد از این اختلافات پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه سوم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب ماه مبارک رمضان، برگزاری مجالس دعا است و باید از فیض حضور در این مجالس بهره ببریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود هم از دولت تشکر کرده و اقدامات آنها را سازنده دانست و هم در شعار سال خود خط مشی جدیدی را مشخص کردند تا به وسیله مردم اقتصاد را رونق ببخشند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: برای حضور مردم و مشارکت آن‌ها در تولید و اقتصاد باید طرح و برنامه داشت.

نوری ادامه داد: حضور مردم در حوزه‌های اقتصادی باعث رونق و افزایش راندمان تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان خراسان‌شمالی یک استان کشاورزی و باغداری است و باید مجموعه‌های اندیشه‌ورز حضور مردم را در حوزه اقتصاد استان فعال کنند.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: سخنان اختلاف انگیز و دعواهای سیاسی نابجا طبق بیانات مقام معظم رهبری باعث تلخ شدن کام مردم می‌شود که باید همه از این موارد بپرهیزند.

حجت الاسلام نوری گفت: مخاطب اول سخنان مقام معظم رهبری در این موضوع گروه‌های سیاسی و مخاطب دوم نیز منتخبان مردم هستند که هر دو باید به این نکته توجه کنند.

وی عنوان کرد: مخاطب سوم سخنان مقام معظم رهبری رسانه‌ها هستند و برخی از این صاحبان رسانه دنبال تفرقه هستند که باید این قشر از جامعه خود را مکلف به وحدت در بین مردم کنند.

کد خبر 738301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.