ورود بیش از ۵۹۰ هزار خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا پایان روز پنج‌شنبه دوم فروردین، تعداد ۵۹۲ هزار و ۶۹ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه دوم فروردین تعداد ۵۹۲ هزار و ۶۹ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بیشترین میزان خودرو ورودی به استان گیلان از آزادراه رشت -قزوین به تعداد ۲۹۴ هزار و ۸۰۲ خودرو و بعد از آن محور چابکسر - رامسر با ۱۵۸ هزار و ۹۹۷ خودرو، توسط دستگاه‌های تردد شمار به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: بیشترین خروجی از استان نیز با ۲۵۴ هزار و ۲۲۳ خودرو در محور چابکسر به رامسر بوده است.

نیک‌فهم تصریح کرد: ۵۴۲ راهدار، سراکیپ و راننده با استقرار در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان تا پایان تعطیلات نوروز در حالت آماده‌باش هستند.

وی گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت بیست‌وچهار ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی تمام محورهای مواصلاتی گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

کد خبر 738300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.